Voor onze klant in Sprundel zijn wij opzoek naar een Office Assistent.
Wil jij graag betrokken zijn bij dit familiebedrijf en werken in een leuke werk sfeer dan zijn wij opzoek naar jou!
Wat ga je doen?
Het verwerken van inkomende mails.
Opvolgen telefoon gesprekken.
Planning.
Ondersteuning van alle voorkomende administratieve werkzaamheden.
Wat verwachten wij van jou?
op vrijdagen beschikbaar
proactieve werkhouding.
Een goede communicatie.
Goede computer vaardigheden (ms office).
Je spreekt en schrijft goed Nederlands.
Je bent niet bang om te bellen.
MBO werk en denk niveau.
Wat wij jou bieden?
Afwisselende werkzaamheden.
Dagdienst.
Parttime 16-24 uur vrijdag is een vereiste
Loon bespreekbaar afhankelijk van ervaring en leeftijd
Aanvullende vergoedingen
Vakantiegeld.
Pensioen opbouw.
Vacaturenummer | 11922125 |
---|---|
Locatie | Sprundel |
Branche | Administratie |
Aantal uur | 16-24 |
Rijbewijs | Geen |
Opleiding | Geen |
Heb je hulp nodig bij het invullen of heb je een andere vraag? Neem gerust contact op.
Contact met ons
Nieuwe Markt 71 4701 AE Roosendaal info@kanjersuitzendbureau.nl Tel. 0165-391264 WhatsApp: 06-40486880
De Els 1 5141 HH Waalwijk waalwijk@kanjersuitzendbureau.nl Tel. 0416-760200 WhatsApp: 06-53697421
Over ons
Informatie
© Copyright – Kanjers Uitzendbureau
Realisatie door Idea Webdesign