Huidige locatie
Huidige locatie

Administratief Medewerker Backoffice – 16-40 uur per week

Vacature omschrijving

🌟 Ben jij op zoek naar een veelzijdige en flexibele kantoorfunctie met groeimogelijkheden? Dan hebben wij dé baan voor jou! 🙌

📍 Locatie: Drunen | Uren: 16 – 40 uur per week | Ook mogelijk onder schooltijden! (woensdag en vrijdag is werken wenselijk i.v.m. vrije dagen van directe collega
💼 Functie: Allround Kantoormedewerker
📈 Doorgroeimogelijkheid: Financiële/administratieve werkzaamheden welke erbij komen op termijn, of indien gewenst in de toekomst 2-3 dagen per week als buitendienst medewerker aan de slag

Bij dit bedrijf in Drunen werk je niet alleen aan offertes en administratie, maar bouw je écht mee aan het succes van ons team en onze klanten! 👩‍💼👨‍💼 Hier krijg je de kans om jouw talenten te ontwikkelen én door te groeien waarbij je de mogelijkheid zou kunnen krijgen om je taken uit te breiden op financieel administratief vlak of als buitendienst medewerker 2-3 dagen per week in de toekomst, als dat jouw ambitie is. 🚀

Wat ga je doen?

  • 📑 Offertes opstellen & verkoopkansen opvolgen

  • 🛒 Verkoop- en inkooporders verwerken

  • 📞 Klantcontact onderhouden via telefoon en e-mail

  • 🧾 Administratieve ondersteuning bieden aan het team

  • 💰 Mogelijkheid om door te groeien qua taken, met bijvoorbeeld financieel administratieve taken of indien gewenst verkoop buitendienst voor 2-3 dagen per week

🏢 Over het bedrijf: 
Zij zijn een toonaangevende distributeur van logistieke investeringsgoederen in de Benelux.

Je werkt in een hecht team met korte lijntjes en een fijne familiesfeer. 👨‍👩‍👧‍👦💬

🍽️ Elke dag lunchen ze gezellig samen met collega’s
🥪 Op vrijdag krijg je zelfs een gratis lunch van de zaak!

🎯 Wat vragen wij van jou?

  • ✅ MBO werk- en denkniveau

  • ✅ Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (Duits/Frans is een plus!)

  • ✅ Ervaring in een soortgelijke rol (inboeken orders, orders versturen, algemeen administratie)

  • ✅ Communicatief sterk en goed overweg kunnen met MS Office en eventueel kennis van Afas is een pré

🎁 Wat bieden wij jou?

  • 💶 Salaris tussen €2.700 – €3.000 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband

  • 🕰 Flexibele werktijden (16 – 40 uur) óók onder schooltijden

  • 📚 Doorgroeimogelijkheden binnen administratie of richting verkoop buitendienst

  • 🧑‍🤝‍🧑 Werken in een gezellig en collegiaal team zonder drempels

  • 🥗 Dagelijks samen lunchen én elke vrijdag een lunch van de zaak!

👉 Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging?
Solliciteer dan snel en wie weet drinken we binnenkort samen een kop koffie  ☕😊

Contactpersoon

Foto van Waalwijk

Waalwijk

waalwijk@kanjersuitzendbureau.nl

Details

Vacaturenummer
11922085
Locatie
Drunen
Branche
Administratie
Aantal uur
16-40
Rijbewijs
Ja
Opleiding
MBO

Inschrijven

Ontvang vergelijkbare vacatures

Solliciteren

Hulp nodig?

Heb je hulp nodig bij het invullen of heb je een andere vraag? Neem gerust contact op.

Gerelateerde vacatures

Commerciële Binnendienst Medewerker 24-32 uur (m/v)
Logistiek Medewerker Retouren (dagdienst)
Vakantie toppers gezocht! (Etten-Leur)

Hoe kunnen we u helpen?

Neem contact met ons op via Whatsapp.